Пројекат "Игра"

У нашој школи у Грашевцима, ученици другог, трећег и четвртог разреда учествују у еТвининг пројекту "Игра". 


Аутори пројекта: Јелена Бабић и Љиљана Соколовић 
Аутор и реализатор активности пројекта у ОШ” Први мај” Влајковци: Тијана Милисављевић са учитељицом Слађаном Дринић и ученицима другог, трећег и четвртог разреда у Грашевцима.

Циљ и задаци: Оспособити ученике да, користећи игру и игровне активности усвоје нова и прошире и утврде постојећа знања и развију унутарњу мотивацију за учење.

Исходи: Ученик је у стању да: • Користећи игру и правила игре усвоји нова знања • Кроз игровне активности прошири постојећа знања • Изради игру у складу са својим могућностима • Објасни правила игре и примени иста • Развија унутрашњу мотивацију за учење • Учествује у тимском раду и покаже спремност на сарадњу • Искаже своју креативност и маштовитост • Развија своје стваралачке способности • Поштује мишљења других и уважава иста • Слободно исказује своје мишљење 

Project authors: Jelena Babic and Ljiljana Sokolovic
Author and realizator activities of the project in Primary school “Prvi maj” in Vlajkovci: Tijana Milisavljević
Aim and Tasks: To empower students to acquire new and expanding and developing existing knowledge and to develop an intrinsic motivation to learn through the use of play and play activities.
Outcomes: The student is able to: • Acquires new knowledge using the game and the rules of the game • Enhance existing knowledge through game activities • Make the game according to your abilities • Explain the rules of the game and apply the same • Develops intrinsic motivation to learn • Participates in teamwork and demonstrates a willingness to cooperate • Expresses his creativity and imagination • Develops his creative skills • Respects and respects the opinions of others • He freely expresses his opinion.


О ПРОЈЕКТУ: 
Ученици ће кроз различите игровне активности савладавати наставне садржаје, креирати сопствене друштвене игре и упознавати се са играма деце широм света. Упознаће се са различитим играма из прошлости кроз гоствање родитеља или старијих суграђана, као и са развојем играчака кроз историју. Такође,имаће прилику да осмисле бар једну игру у којој ће представити један или више циљева одрживог развоја УН. Формираће књигу игара које су упознали и које воле.

ИСХОДИ: 
Ученик ће бити у стању да:
- Кроз игровне активности прошири и утврди постојећа знања
- Користећи игру и правила игре усвоји нова знања
- Изради игру у складу са својим могућностима
- Објасни правила игре и примени иста
- Учествује у тимском раду и покаже спремност на сарадњу
- Развија унутрашњу мотивацију за учење
- Искаже своју креативност и маштовитост
- Развија своје стваралачке способности
- Покаже позитивне људске вредности
- Поштује мишљења других и уважава иста
- Слободно исказује своје мишљење

РАДНИ ПОСТУПАК:
1. Игра и играчке ( 1 седмица)- заједничка посета музеју у свом месту и упознавање се са играчкама из прошлости. На Твинспејсу представити партнерима играчке из свога краја.
Наш први задатак

2. Старе-нове игре (1 седмица) - ученици праве видео снимке посета гостију који говоре о играма и постављају на Твинспејс/ФБ
Наш други задатак

3. Играмо се и учимо (две седмице)- обрада наставних садржаја кроз игровне активности- задаци путем видео порука, Скајп час, задаци путем QР кодова... Постављање снимака на Твинспејс ил ФБ. Ученици ће бити у прилици да самостално осмишљавају задатке за своје вршњаке и праве QР кодове,а учитељи руководе Скајп часовима.
Наш трећи задатак

4. Са децом око света- ученици једни другима представљају игре из свог краја или омиљене игре на Падлету.(7 дана)
Наш четврти задатак

5. Игром за бољи свет- Делимо циљеве одрживог развоја и свака група уч. има задатак да осмисли игру везану за 1 циљ одрживог развоја. (7д)
Наш пети задатак

6. Наша игра (7д)-заједничким снагама ученици осмишљавају заједничку игру
Наш шести задатак

7. Наша збирка игара- (7д)
Наш седми задатак ОЧЕКИВАНИ РЕЗУЛТАТИ:
Јавни Твинспејс, Фејсбук страница, сликовница у Сториџамперу, презентације, филмићи, готове игре ручно осликане, цртежи, , задаци...




Коментари