Велико и мало, реч по реч

Данас смо исписивали нове редове у нашој авантури учења!

На десетој радионици смо се дружили са словима, речима, бојама, инсектима и воћем – али пре свега, учили смо кроз игру и заједништво!

1. Игра меморије – Велико и мало слово азбуке


🔠 Картице на сто, мозак на сто посто! Деца су се такмичила ко ће брже и прецизније повезати велико и мало слово.

У овој активности вежбали смо визуелно препознавање слова, памћење и пажњу, али и стрпљење и фер плеј.

Деца су уживала у „лову на парове”!


2. Језичка вежба – Читамо кратке речи

📖 Када се слова споје – реч настаје!

Уз помоћ слика и картица са словима, деца су слагала речи, па их разлагала на гласове.

Ово је био прави изазов за уши и мозак – али су малишани били невероватно успешни.

Вежбали смо синтезу и анализу, увод у свет читања!


3. Рад у Монтесори свесци „Свет око мене“

✍️ Мали прстићи су били веома вредни!

а) Воћна азбука – деца су повезивала тачкице по азбучном реду и добијала воћке, које су затим бојили. Био је то савршен спој учења слова и развоја моторике!

б) Цвеће и инсекти – помоћу боја и логике, повезивали смо инсекте и цветове. Деца су учила како се боје подударају, али и како лептири и пчеле воле разнобојно цвеће!


4. „Читај за 5“ – забавна вежба читања

📚 У овој активности, деца су читала кратке речи. Игра у којој се дете креће по табли и чита речи на којима се заустави. 

→ Развија се фокус, читање са разумевањем и повезивање гласова у реч.


Овакве игре подстичу разумевање прочитаног, пажњу и самостално размишљање.

5. Вежбамо текст за представу „Чаробни шешир“


🎭 Деца су поново оживела своје улоге, са пуно смеха и маште!

Понављали смо реплике, вежбали како да говоримо јасно и гласно, али и како да покажемо емоцију.

Представа нам се ближи, а ми смо све сигурнији и бољи – свако у својој улози!


6. Завршни круг – „Ја и мој бројчани свет“


❤️ На крају сваке радионице, дете добије прилику да каже:


  • Шта му је било најзабавније?
  • Шта му је било тешко?
  • Шта је данас научило?



✨ У делу „Добро дело дана“, једно дете је похвалило другара или другарицу – учимо се лепој речи, поштовању и љубазности.











































Коментари