Развој социјалних вештина у учионици

На основу Програма обуке у социјалним вештинама за децу у основној школи, чији су реализатори проф.др Слободанка Гашић Павишић, Марко Батур и Марија Ђуришић (акредитовани семинар Развој социјалних вештина у школи), спроведен је пројекат у ОШ Први мај Влајковци, у издвојеном одељењу у Грашевцима под називом Развој социјалних вештина у учионици.
Пројекат је спроведен од 19. фебруара 2018.године до 27. априла 2018. године. Реализована је једна радионица седмично у периоду од  десет недеља.
Циљ пројекта је подстицање и усмеравање емоционалне интелигенције и социјалних вештина у учионици.

Специфични циљеви:
1. Развијање сарадничких односа, емпатије
2. Јачање самосвести и сaмопоуздања код деце
3. Превладавање стреса, алтернативе агресији
4. Владање осећањима





Циљна група пројекта су ученици од првог до четвртог разреда у издвојеном одељењу у Грашевцима, ОШ Први мај Влајковци.
Пројекат се односио на реализацију радионица које су  усмерене на развијање конкретних вештина кроз примере и играње улога.
Свака радионица реализовала се кроз приказивање корака, коментара, активности, предложене ситуације и играње улога.
Кроз пројекат Развој социјалних вештина у учионици ученици су  унапредили способности које чине емоционалну интелигенцију, а која им омогућава  да постижу боље резултате  у учењу. Задовољнији су, ментално стабилнији и физички здравији. Лакше се носе са препрекама и знају да су оне саставни део сваког успеха. Уз подршку учитељица, деца имају већи ниво усвојених социо-емоционалних вештина.  Јасне и конкретне смернице и повратне информције учитељица довеле су до побољшања  емоционалне интелигенције код деце.  Пројекат је код ученика допринео  унапређењу односа са вршњацима, родитељима и учитељицама.

Коментари