ПРАВИЛНО ХЕШТЕГУЈ-СЛЕНГОВИ И КУЛТУРА ГОВОРА (други задатак пројекта „Balkan Kids Tube Fest” )

 Пројекат: Balkan Kids Tube Fest”

Назив задатка: ПРАВИЛНО ХЕШТЕГУЈ-СЛЕНГОВИ И КУЛТУРА ГОВОРА (други задатак)

Име и презиме наставника: Тијана Милисављевић и Сенка Вукајловић

Назив и место образовне установе: ОШ „Први мај“ Влајковци, Брзеће

Број учесника/узраст: Ученици млађих разреда  (15)

Држава: Република Србија

Кратак садржај: Пре него што смо приступили раду ученике смо упознали са другим задатком, који је рађен у корелацији са предметима: српски језик, ликовна култура, пројектна настава и дигитални свет. Ученици првог разреда кроз песму „Чаробне речи“ и ученици другог разреда кроз драмски текст  „Оцене“, разговарали су о култури говора. Кроз драматизацију басне „Цврчак и мрав“, ученици трећег разреда су употребљавали сленг кроз луткарски скеч, док су они најстарији истраживали о сленговима, жаргону уочавајући сличности и разлике. Кроз мишљења коју су износили дошли смо до закључка да је савремен начин живота допринео стварању скраћеница које се користе како у говору тако и у интернет комуникацији.

Остварени исходи: ученик користи интернет; зна да пронађе неопходне информације из разноврсних дигиталних садржаја; препознаје и разликује друштвени тип хумора на друштвеним мрежама од неписмености, сарказма, подсмеха.

Остварене међупредметне конпетенције: 

K1  Компетенција за целоживотно учење

K2 - Комуникација

K3 – Рад с подацима и информацијама

K4 – Дигитална компетенција

K6 - Сарадња

K7 – Одговорно учешће у демократском друштву

К10 - Естетичка

Продукт: https://www.youtube.com/watch?v=BEAK7xkaIas 



 

Коментари