Папирнати бродови, Рабиндранат Тагоре


Папирнати бродови, Рабиндранат Тагоре

Сигурна сам да имате сада неку жељу. Ја их имам доста, али једна ми је највећа. Да сви останемо здрави  и да што пре прође ово стање и да се вратимо у школе. То су три жеље, уствари.J Недостаје ми дружење и учење са вама уживо. Напишите ми по једну вашу жељу пре него што почнете да читате даље.
Јесте ли правили некада брод од папира? Умете ли да га направите? Данас ћемо да читамо и анализирамо причу и сазнамо шта дечак из приче прижељкује.
Запишите наслов Папирнати бродови, Рабиндранат Тагоре писаним словима латинице. Прочитајте причу на страни 37. Запишите непознате речи уколико их има, а затим издвојите тему текста и запишите. Овде можете наћи биографију Р. Тагора 

Након тога, одговорите на питања „Кажи ми, кажи“ у Читанци, на истој страни. Када одговорите, фотографишите свеску и пошаљите у групу. 

Коментари