Интегративна настава- Учимо кроз дигиталну причу Мерење времена- Свет око нас-Математика- Српски језик-Ликовна култура


Захваљујући семинару "Дигиталне приче и бајке" настала је дигитална прича Мерење времена. Погледали смо причу о њихом вршњаку који није знао да гледа на сат, али му је сестра помогла да савлада.  Радовали смо се његовом успеху и одлучили да се радујемо и свом, јер знамо да је сваки покушај корак ка успеху.
Разговарали смо и подсетили се колико траје једна година, карактеристике годишњих доба, набројали месеце, обновили делове дана. Научили смо шта је часовник и чему служи. 

Понављали смо, записивали и претварали јединице за мерење времена – дан, седмица, месец, час и минут, присећајући се садржаја дигиталне приче. 
Издвајали смо месеце које припадају будућности и прошлости, закључујући да је месец новембар садашњост. Из текста дигиталне приче Мерење времена издајали смо реченице које се односе на садашњост, прошлост и будућност.
Ученици су направили своје часовнике, бројчаник и казаљке. 
Дигитална прича, сарадња- вршњачка едукација и жеља да науче су три ствари које су биле је од пресудног значаја да у овако кратком периоду остваре свој циљ- да науче да гледају на сат и да у потпуности остваре циљ и исходе интегративне наставе.  Научили су и били поносни на себе и свој успех!
Прилози:
                                               Тијана Милисављевић, професор разредне наставе, мастер логопед





Коментари