Интегративна настава- Учимо кроз дигиталну причу Мерење времена- Свет око нас-Математика- Српски језик-Ликовна култура
Разговарали смо и подсетили се колико траје једна година, карактеристике годишњих доба, набројали месеце, обновили делове дана. Научили смо шта је часовник и чему служи.
Понављали смо, записивали и претварали јединице за мерење времена – дан, седмица, месец, час и минут, присећајући се садржаја дигиталне приче.
Издвајали смо месеце које припадају будућности и прошлости, закључујући да је месец новембар садашњост. Из текста дигиталне приче Мерење времена издајали смо реченице које се односе на садашњост, прошлост и будућност.
Ученици су направили своје часовнике, бројчаник и казаљке.
Дигитална прича, сарадња- вршњачка едукација и жеља да науче су три ствари које су биле је од пресудног значаја да у овако кратком периоду остваре свој циљ- да науче да гледају на сат и да у потпуности остваре циљ и исходе интегративне наставе. Научили су и били поносни на себе и свој успех!
Прилози:
Тијана Милисављевић, професор разредне наставе, мастер логопед
Коментари
Постави коментар