Aктивност: Семинар/обука за наставнике у трајању од једног дана
Тема:
: Емоционална интелигенција у
учионици
Датум: 1. 6. 2018.
Место одржавања: Брус, просторија Центра за културу Брус
Аутори:
Тијана Милисављевић- професор разредне наставе, мастер
дефектолог-логопед
Радмановић Ана- психолог
Вукајловић Сенка- професор разредне наставе
Дринић Слађана- професор разредне наставе
Реализатори:
Радмановић Ана- психолог
Дринић Слађана- професор разредне наставе
Тијана Милисављевић- професор разредне наставе, мастер
дефектолог-логопед
Марија Ђенадић Торбица, наставник енглеског језика, заменик председника Центра за развој образовања и културе
Марија Ђенадић Торбица, наставник енглеског језика, заменик председника Центра за развој образовања и културе
Помоћник реализатора:
Ђорђе Миленковић- професор разредне наставе
Број присутних (учесници/слушаоци):
Одрасли:16,
Опис активности, дискусија и анализа:
1.Уводни
део:
ü
Добродошлица и представљање
ü
Упознавање са пројектом
ü
Упознавање са деловима обуке
2. Дефинисање развојних сметњи
ü
Препознавање деце из осетљивих група
ü
Граничне интелектуалне способности
ü
Емоционални поремећаји
ü
Дислексија и дисграфија
3. Како помоћи деци да
усвоје социјалне вештине
4. Повратне
информације
(Предавање и вежбе)
Зашто
су важне повратне информације и како се формулише повратна информација. Шта
треба да садржи повратна информација( доказе, последице, промене, снаге) и Које
су предности јасне и прецизне повратне информације.
5. Кораци
за развијање социјалних вештина код деце из осетљивих група
Смернице
и препоруке за рад са децом из осетљивих
група,са граничним интелектуалним способностима и деце са емоционалним
поремећајима.
Евалуација:
Кроз обуку, учесници су упознати са карактеристикама ученика из осетљивих група.
Проширили су знања о начинима подршке ученицима из осетљивих група.
Умеју да примене кораке за развијање социјалних вештина
деце/ученика из осетљивих група. Лакше препознају карактеристике социјалних вештина код
деце/ученика из осетљивих група.
Полазници развијају веће самопоуздање у раду са ученицима
из осетљивих група
Знају и примењују асертивне реченице у комуникацији са ученицима
из осетљивих група кроз јасне поруке. Полазници примењују стечено знање из
области развоја социјалних вештина код деце/ученика
Коментари
Постави коментар