Емоционална интелигенција у учионици



Aктивност:  Семинар/обука за наставнике у трајању од једног дана
Тема: : Емоционална интелигенција у учионици
Датум: 1. 6. 2018.
Место одржавања: Брус, просторија Центра за културу Брус
Аутори:
Тијана Милисављевић- професор разредне наставе, мастер дефектолог-логопед
Радмановић Ана- психолог
Вукајловић Сенка- професор разредне наставе
Дринић Слађана- професор разредне наставе
Реализатори:
Радмановић Ана- психолог
Дринић Слађана- професор разредне наставе
Тијана Милисављевић- професор разредне наставе, мастер дефектолог-логопед
Марија Ђенадић Торбица, наставник енглеског језика, заменик председника Центра за развој образовања и културе
Помоћник реализатора:
Ђорђе Миленковић- професор разредне наставе

Број присутних (учесници/слушаоци):
Одрасли:16,
Опис активности, дискусија и анализа:
1.Уводни део:
ü  Добродошлица и представљање
ü  Упознавање са пројектом
ü  Упознавање са деловима обуке
2. Дефинисање развојних сметњи                                                                                         
ü  Препознавање деце из осетљивих група
ü  Граничне интелектуалне способности
ü  Емоционални поремећаји
ü  Дислексија и дисграфија
3. Како помоћи деци да усвоје социјалне вештине       
4.      Повратне информације                                                               
(Предавање и вежбе)      
Зашто су важне повратне информације и како се формулише повратна информација. Шта треба да садржи повратна информација( доказе, последице, промене, снаге) и Које су предности јасне и прецизне повратне информације.
5.  Кораци за развијање социјалних вештина код деце из осетљивих група
Смернице и препоруке за рад са децом из осетљивих група,са граничним интелектуалним способностима и деце са емоционалним поремећајима.                   
Евалуација:

Кроз обуку, учесници су упознати са  карактеристикама ученика из осетљивих група. Проширили су знања о начинима подршке ученицима из осетљивих група.
Умеју да примене кораке за развијање социјалних вештина деце/ученика из осетљивих група. Лакше препознају  карактеристике социјалних вештина код деце/ученика из осетљивих група.
Полазници развијају веће самопоуздање у раду са ученицима из осетљивих група
Знају и примењују асертивне реченице у комуникацији са ученицима из осетљивих група кроз јасне поруке. Полазници примењују стечено знање из области развоја социјалних вештина код деце/ученика













Коментари